در پناه خدا

متن مرتبط با «ای باران» در سایت در پناه خدا نوشته شده است

ای باران!!!

  • نیلوبلاگ

    تا ماه شب افروزم پشت این پرده ها نهان است باران دیده ام، همدم شبم یارِ آنچنان است جان می لرزد که ای وای اگر دلم دیگر برنگردد ماهم به زیر خاک و دلم در این ظلمت زمان است ای باران... ای باران... از غصه ام آگاهی بزن نم به خاکش ز اشکم نپرسد چرا تنهایی بگو به خاکم نشینه ماهی میباری بر مزارش خوش به حالت که بارانی از قطره ات چون شکفد به خاکش سبزه همی بوی ماهم کشان ابرِ خاکش، ابرِ باران... پ.ن: افشین یداللهی...علیرضا قربانی! همان که از گوش دادنش سیر نمی شوم...هرگز...

    ادامه مطلب